مجری ویژه‌برنامه فوتبالی «یورو ۲۰۲۴» معرفی شد + زمان پخش فردایی در راه است «برمودا» پرمخاطب‌ترین برنامه گفتگومحور تلویزیون «شناور» اکران آنلاین می‌شود گفتگو با کارگردان و نویسنده نمایش «عاشقستان» | عاشقانه‌ای آرام در یک جغرافیای معنوی رسمی‌شدن خط غیررسمی! شاهنامه را باید به زبان آدم‌های امروز بیان کرد کارگردان «مسافری از گانورا»: اکران آنلاین چرخه مالی را بالا می‌برد | امیدوارم «مسافری از گانورا ۲» را پر قدرت‌تر بسازم آغاز پویش «هیس، هیچی نیس!» برای نوجوانان + جزئیات کنسرت «پرده پنهان» روی صحنه می‌رود + جزئیات معرفی کتاب | «راه واژه‌ها»؛ کتابی برای آشنایی نوجوانان و جوانان با مباحث عرفانی برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» در مشهد «مل بروکس» یکی از ۴ چهره خاص سینمای جهان شد امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی و مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه شرق کشور کتاب «جشنواره کن» منتشر شد واکنش «نوید محمدزاده» به شباهتش با مردی قاجاری + عکس
سرخط خبرها

«دست ناپیدا» منتظر تامین سرمایه

  • کد خبر: ۱۳۵۱۶۸
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
«دست ناپیدا» منتظر تامین سرمایه
فیلم «دست ناپیدا» که قرار بود برای شرکت در جشنواره فجر ساخته شود، هنوز کلید نخورده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کمتر از پنج روز تا پایان زمان اعلام شده ثبت نام در جشنواره فیلم فجر باقی مانده و برخی فیلم‌هایی که در تدارک شرکت در این رویداد بودند، هنوز به مرحله ساخت نرسیده‌اند.

«دست ناپیدا» یکی از این فیلم‌ها بود که قرار بود به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی ساخته شود. او در صدد است تا پس از ۱۱ سال فیلم تازه‌ای را برای شرکت در جشنواره‌ فجر بسازد که فعلا شرایط آن فراهم نشده است.

پروانه ساخت برای فیلمنامه «دست ناپیدا» مدتی قبل از سوی سازمان سینمایی صادر شد و سیدسعید سیدزاده، تهیه‌کننده‌ این فیلم درباره آخرین وضعیت آن بیان کرد: مقدمات اولیه مثل لوکیشن و آنچه مربوط به گروه تولید بوده را تا حدودی آماده کرده‌ایم ولی منتظر تامین سرمایه هستیم. در این مورد مذاکراتی انجام شده و امیدواریم به نتیجه برسد تا بتوانیم کار را شروع کنیم و فیلم هم به جشنواره برسد.

وی با تاکید بر فدا نکردن کیفیت فیلم افزود: اگر شرایط فراهم شود آذرماه پیش تولید را آغاز خواهیم کرد.

سیدزاده پیش‌تر گفته بود: «دست ناپیدا» به طور کامل در استان خوزستان ساخته خواهد شد و فیلمی در حوزه دفاع مقدس و کاملا ارزشی است که آیندگان ما نیاز دارند قصه‌هایی شبیه آن را ببینند. فیلم، یک قصه اجتماعی در میانه‌های جنگ و روایتگر ایثارگری یک قشر خاصی از جامعه در دوران جنگ است.

انسیه شاه‌حسینی آخرین فیلمش را سال ۱۳۹۰ با نام «زیباتر از زندگی» ساخت و «پنالتی»، «شب بخیر فرمانده» و «غروب شد بیا» دیگر فیلم‌های او در دهه ۸۰ هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->